سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کد دعای فرج برای وبلاگ


مهندس شروین نوشین
وبسایت رسمی مهندس شروین نوشین 
قالب وبلاگ
سایت های مفید
تبیغات
 تبلیغات وبسایت
لینک های وبسایت

 

 


فردا - پنج شنبه 9 صبح
همه دوستان ، دعوتند...
**********************
وعده ما :
روبروی آموزش و پرورش ، جنب داروخانه دکتر ساروی ، دفتر حامیان مهندس نوشین

افتتاحیه ستاد مهندس نوشین

[ چهارشنبه 92/3/15 ] [ 8:18 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

دیدار مداحان

طی نشستی هیأت های مذهبی نوشهر با مهندس نوشین دیدار کردند و از نزدیک در جریان برنامه های فرهنگی و مذهبی ایشان در عرصه مدیریت شهری، قرار گرفتند. در این دیدار مهندس نوشین ضمن تأکید بر لزوم رابطه بین کار و مذهب، فعالیت های جوانان مخلص و بی ریا در هیأت های مذهبی را ستودند و آن را ناشی از اخلاص و ارادت به خاندان اهل بیت دانستند. ایشان تلاش برای تغییر رویه فرهنگی شهر نوشهر غیر از ماه محرم و در تمام مناسبت ها و ایام خاص ملی و مذهبی را لازم دانسته و از فراموش شدن مسائل دینی در عرصه تبلیغات شهری ابراز نگرانی کردند. مهندس نوشین همچنین بیان داشتند که انشالله با ورود نیروهای  فرهنگی و مذهبی متخصص در عرصه مدیریت شهر، این رابطه نیز تقویت شود. همچنین برخی از نمایندگان هیأت ها هم به ابراز نظراتشان پیرامون مسائل و مشکلات شهر نوشهر و سیستم اداری آن در رابطه با مباحث مذهبی پرداختند.


[ شنبه 92/3/11 ] [ 9:9 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

دیدار با اسطوره فوتبال

مهندس نوشین و کیانوش رحمتی طی دیداری راجع به مسائل ورزشی و شهر نوشهر با یکدیگر رایزنی کردند. دراین دیدار دوستانه، آقای کیانوش رحمتی ضمن ابراز خوشحالی از ورود ایشان به عرصه خدمت و عمل در حوزه شهر نوشهر برای ایشان آرزوی توفیق کردند. در این گفت و گو آقای رحمتی در رابطه با مهندس نوشین بر دو نکته تأکید کردند: خدمت صادقانه و مردمی بودن. ایشان همچنین مهندس نوشین را چهره ای موجه هم در عرصه عمران و آبادانی شهری و هم در عرصه ورزش نوشهر دانستند. آقای مهندس نوشین نیز ضمن تشکر از حضور این شخصیت ورزشی و با اخلاق در دفتر حامیان جوان، ایشان را یک الگو و چهره ورزشی ملی و موجه دانسته و ابراز امیدواری کردند تا از چهره های مطرح در عرصه ورزش ملی برای شهر نوشهر و قهرمان پروری بیشتر استفاده شود. مهندس نوشین ضمن ابراز علاقه به ورزش به ویژه ورزش همگانی، بر ضرورت بازنگری مسئولان در سیاست های مربوط به امور ورزشی نوشهر تأکید کردند و بیان داشتند هرچقدر دراین عرصه تلاش کنیم، بازخورد آن را در عرصه قهرمان پروری به زودی خواهیم دید. ایشان همچنین توچه به ورزش را از نکات اصلی توصیه های رهبری دانسته و بر لزوم رابطه بیشتر مدیران شهری با ورزشکاران تأکید نمودند.

دیدار با اسطوره فوتبال


[ شنبه 92/3/11 ] [ 9:6 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

دیدار با جوانان منطقه گردکل

در این دیدار که در آن برخی از جوانان گردکلی حضور داشتند مهندس نوشین ضمن تأکید بر پتانسیل های نهفته در منطقه گردکل بیان داشتند که توجه به جوانان از آموزه های اصلی انقلاب و رفع نیاز های آنان به ویژه در عرصه کار و مسکن ارزان برای تشکیل زندگی و پیشرفت را از وظیفه های اصلی مسئولان دانستند. ایشان همچنین با اشاره به مسأله بافت فرسوده از تجربیات شخصی و تخصصی خودشان در این رابطه صحبت نمودند که برای حاضران بسیار جالب و تازه بود. مهندس نوشین ضمن بیان ظرفیت های بالقوه در بافت فرسوده گردکل برای عرضه مسکن ارزان به بیان برنامه هایشان پرداختند. چند تن از جوانان نیز دررابطه با مشکلات گردکل مطالبی را مطرح کرده و از ایشان خواستند تا با ورود به عرصه تصمیم گیری شهر نوشهر به حل این مشکلات به ویژه معضل سیل بپردازند. 

دیدار با جوانان گردکل


[ شنبه 92/3/11 ] [ 8:55 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

نشست دبیران ورزشی نوشهر

دیشب طی نشستی صمیمی مهندس نوشین با دبیران هیأت های ورزشی شهر نوشهر دیدار کردند. در این نشست صمیمی دبیران هیأت های ورزشی شهر نوشهر ضمن اشاره به فعالیت های کاری خود، به بیان نظرات پیرامون مسائل ورزشی شهر نوشهر پرداختند. مهندس نوشین در این دیدار با اشاره به پاره ای مسائل ورزشی در شهر، بر لزوم پیگیری امر ورزش از طرف مدیران شهری، بر مساعدت و پیگیری مشکلاتی که گریبانگیر امر ورزش شهر نوشهر شده است تأکید نمودند. همچنین ایشان ضمن ارائه گزارشی از مشکلات موجود در منطقه بلوار امام رضا به بیان نظرات و راهکارهای موجود پرداختند.در انتها نیز تنی چند از ساکنین منطقه مذکور به بیان نظراتشان پرداختند. 


[ پنج شنبه 92/3/2 ] [ 11:17 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]
  لبیک یا حسین(ع)
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
مهندس شروین نوشین
بر چسب ها
آرشیو مطالب
آمار دقیق وبسایت


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 59
کل بازدیدها: 79861
نوای وبسایت
خبرنامه وبسایت
در سطر اول نام و نام خانوادگی را وارد نمایید

در سطر دوم ایمیل خود را وارد نمایید





Powered by WebGozar