سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کد دعای فرج برای وبلاگ


مهندس شروین نوشین
وبسایت رسمی مهندس شروین نوشین 
قالب وبلاگ
سایت های مفید
تبیغات
 تبلیغات وبسایت
لینک های وبسایت

دیدار با معاون فرهنگی شهرداری ساری

روز دوشنبه جناب آقای دکتر رحمانی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ساری با آقای مهندس نوشین در دفتر ایشان در نوشهر دیدار کردند. در این دیدار آقای دکتر رحمانی راجع به فعالیتهای انجام گرفته در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی-ایرانی در شهر ساری اشاره و به بیان توضیحاتی پرداختند. مهندس نوشین هم چنین در این نشست، شهر نوشهر را مستعد برای فعالیتهای فرهنگی هنری اسلامی-ایرانی ارزیابی نمودند و به بیان نکاتی راجع به فرهنگ و سابقه تاریخی و اصیل مردمان نوشهر پرداختند. ایشان همچنین  بر وجوب زنده نگه داشتن یاد 466 شهید والامقام نوشهر به منظور تجلیل از ایثارگریهای آنان و زنده نگه داشتن فضای ایثار و شهادت در عرصه شهر و زندگی مردم تأکید نمودند. ایشان ضمن اشاره به تعامل دو نهاد شهرداری نوشهر و ساری، به ارتباط مجموعه مدیران شهر نوشهر با نیروهای فرهنگی و مذهبی شهر تأکید نمودند و به ارائه برنامه هایشان در حوزه فرهنگ وهنر اسلامی-ایرانی در شهر نوشهر پرداختند. مهندس نوشین همچنین بر تعامل بیشتر با سازمان فرهنگی هنری شهرداری ساری در جهت استفاده از تجربیات این سازمان تأکید کردند.  

 


[ پنج شنبه 92/3/2 ] [ 11:16 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

دیدار با واحد های شهرداری

یکشنبه طی نشستی، مهندس نوشین با کارکنان و مدیران واحدهای شهرداری نوشهر دیدار کردند. در این دیدار که بخشی از مدیران واحدهای شهرداری نوشهر حضور داشتند مهندس نوشین ضمن تأکید بر تعامل شورای شهر با سایر ارگانهای شهری از خدمت رسانی این مدیران عرصه شهری تشکر کرده و بیان داشتند که کار برای مردم وظیفه ای است که بخشی از آن به عهده نیروهای شهرداری گذاشته شده است. همچنین در این گفت و گو تنی چند از مدیران به بیان نظراتشان راجع به شهر و مجموعه مدیریت شهری پرداختند. مهندس نوشین بر این نکته تأکید کردند که مدیرانی که وارد عرصه شهری شده و مسئولیت می گیرند، باید به رأی مردم وفادار بوده و در عرصه خدمت رسانی حداکثر تلاش خود را در پاسداری از حقوق و حریم شهروندان به جای آورند. همچنین در این گفت و گوی صمیمانه دانشجویان نیز درباره مسائل و مشکلات شهر و دانشگاه های نوشهر به بیان نظراتشان پرداختند. از ایشان خواستند تا پیگیر مشکلات این قشر در عرصه اجرایی شهر نوشهر باشند.


[ چهارشنبه 92/3/1 ] [ 12:20 صبح ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

نشست دوم از سلسله نشستهای مهندس نوشین با اساتید دانشگاه ها با عنوان مشکلات و راهکارها

دیروز طی نشستی با حضور اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه و مهندس نوشین، راهکارهای رفع مشکلات شهر نوشهر بررسی شد. در این نشست تخصصی، مهندس نوشین ضمن اشاره به پاره ای از مشکلات سااختاری نوشهر، به این نکته اشاره داشتند که، در تمام عرصه های شهری حضور مردم به حل بسیاری از این مشکلات به صورت کامل و جامع کمک خواهد نمود. ایشان ضمن تأکید بر حضور همیشگی مردم برای حضور و ورود به صحنه های مورد نیاز شهر، راه حل بسیاری از این گره ها را استفاده از متخصصین شهری و عالمان و تجربه داران این عرصه دانستند که باید در مسیر منفعت عمومی شهروندان نوشهری به صورت جدی پیگیری شود. 


[ جمعه 92/2/27 ] [ 12:27 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

عصر دیروز گردهمایی اعضاء کانون مهندسین شهرستان نوشهر در سالن همایشهای دانشگاه علوم دریایی امام خمینی برگزار شد. در این دیدار بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، آقای مهندس زعفری نژاد به عنوان رییس کانون مهندسین شهرستان نوشهر از حضور مهندسین عضو این کانون تشکر و برای اعضاء جدید الورود نیز آرزوی توفیق کردند. ایشان همچنین به ارایه گزارشهایی راجع به امور جاری و یک ساله آن کانون پرداختند. در پایان این نشست از مهندس نوشین نیز برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر پیش رو دعوت شد. 


[ جمعه 92/2/27 ] [ 12:18 عصر ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]

 

ظهر امروز آقایان مهندس نوشین و مهندس اصیلی( مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران شمال) در دفتر مهندس اصیلی دیدار و به تبادل نظراتشان در رابطه با مشکلات پایانه بار نوشهر  پرداختند.

گفت وگوی مهندس نوشین با آقای مهندس اصیلی

در این گفت و گوی صمیمانه آقای مهندس اصیلی ضمن اشاره به این که این پایانه در سال 1377به عنوان اولین پایانه بار خصوصی کشور در نوشهر مجوز گرفت، ولی کماکان در طی این سالها در پیچ و خم قانون نانوشته بازیهای سیاسی و اداری هنوز هم به بهره برداری کامل و جامع خود نرسیده است. ایشان ضمن اشاره به این نکته که در صورت راه اندازی کامل این پایانه و استفاده از ظرفیت های آن شرایط اشتغال بسیاری از نیروهای جویای کار و مستعد منطقه با اطمینان فراهم خواهد شد.

برای خواندن ادامه این مطلب ، اینجا را کلیک نمایید...

[ چهارشنبه 92/2/25 ] [ 12:32 صبح ] [ مهندس شروین نوشین ] [ نظرات () ]
  لبیک یا حسین(ع)
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
مهندس شروین نوشین
بر چسب ها
آرشیو مطالب
آمار دقیق وبسایت


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 80014
نوای وبسایت
خبرنامه وبسایت
در سطر اول نام و نام خانوادگی را وارد نمایید

در سطر دوم ایمیل خود را وارد نمایید





Powered by WebGozar